Sponsorer

Solna VBK är en ideellt driven förening utan inkomster förutom medlemsavgifter och kommunala/statliga bidrag. Vill ditt företag sponsra något av klubbens lag? Ta kontakt med styrelsen@solnavbk.se. Välkommen!

Det finns andra sätt att bidra till klubben! Se nedan!

Sponsorhuset

Solna VBK:s verksamhet är beroende av att deras medlemmar ställer upp på aktiviteter som  Stockholm Marathon, Tjejmilen och St Martin.

Solna VBK har även samarbete med Sponsorhuset där medlemmar som är registrerade bidrar med en fast summa utan att det kostar dem någonting.

Solna VBK är en av de drygt 8000 föreningar som använder sig av Sponsorhuset för att dryga ut klubbkassan. Sponsorhuset som är en sajt där du registrerar dig under Solna VBKs sida och i fortsättningen kan du bidra med en slant till Solna VBK varje gång du gör ett köp via internet, förutsatt att du är inloggad via Sponsorhuset. Sponsorhuset finns som App vilket gör det enkelt att stödja Solna VBK varje gång du handlar på nätet! Även du själv får tillbaka riktiga pengar på alla dina köp.

Här hittar du Appen på App Store:
Här hittar du Appen på Google Play:

Här registrerar du sig enkelt via Solna VBKs sponsorsida

Gräsroten

Visste du att Svenska spel årligen fördelar 50 miljoner kronor till ungdomsidrotten via Gräsroten? När du spelar med Svenska spel. Du kan själv bestämma vilken förening du vill stödja nästa gång du anlitar Svenska spel. Säg till hos ditt spelombud att du vill stödja Solna VBK och klubben får överskottet! Tack för hjälpen!