Välkommen till Solna VBK:s Kick Off den 12-13 september

Ansatsträning med Karin Lundqvist
Förra Kick-Offen samlade ca 100 medlemmar från Solna VBK. Här har beachvolleyproffset Karin Lundqvist ansatsträning.
Dumt att bryta en rolig Solna VBK-tradition! Precis som i höstas kommer vi inleda säsongen med en Kick-off för gamla och nya medlemmar. Den kommer att vara i Tallbackaskolan i Solna 12-13 september och planeringen är i full gång. Det kommer att skickas ut mer info från klubben i god tid men vi vill att ni tränare  påminner sina spelare om/när ni hörs i sommar eller till hösten.
Precis som förra Kick Off-en kommer helgen att innehålla mycket träning, regelgenomgångar, föreläsningar, spelarmöte etc.  Ni kommer få preliminärt schema under sommaren sedan går vi ut med det slutgiltiga schemat ungefär då skolorna börjar.
Kick Off:en är också för dig som inte är medlem i klubben ännu, men vill börja träna med Solna VBK. Anmäl dig här om du är intresserad. Eller skicka ett mejl till solnavbk.se.
Vecka 33 som startar den 10:e augusti kan ni börja träna i Solnahallen igen.
Ha en fin sommar!
Hälsningar Styrelsen
Tack alls kids, nya som gamla, som kom till nya Ulriksdallshallen i Solna för att spela volleyboll i helgen! Här är David Ottosson med sitt kidsvolleygäng
Gladast på förra Kick Offen 2014 var nog David Ottossons kidsvolleygäng!