Kom till Solnahallen och kolla på matcher på söndag

På söndag bjuder Solna VBK in till en fullspäckad dag med volleyboll i Solnahallen. Kom dit och heja fram tre av våra fyra seniorlag till seger.

Schema:

Kl 10:00 Damer A möter grannarna Sollentuna B. Sollentuna ligger på tredje plats i tabellen och Solna ligger fyra. Solna har vunnit fyra matcher och förlorat fyra matcher denna säsong och skulle må moralisk bra att ta en seger över Sollentuna.

Kl 12:00 Herrar A möter förra årets serievinnare Säter. Solna Herrar A är obesegrade än så länge denna säsong och hoppas kunna gå på julledighet med ännu en seger i bagaget. Säter har förlorat 2 av sina 7 matcher denna säsong.

Kl 14:00 Herrar B möter stockholmslaget Suld. Herrar B har haft en tuff start på säsongen med noll vinster och möter nu laget som ligger näst sist i tabellen.  En seger är enormt viktig och skulle stärka laget mycket. Kom och heja fram vårt unga lag.

Matcherna är gratis och spelas i Solnahallens B-Hall.